طراحی سایت وردپرس می تواند برای همه سرگرم کننده باشد - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

طراحی‌های سفارشی بدون کد سریعتر و راحت‌تر ساخته می‌شوند

قوانین و مقررات

همه فروشگاه های اینترنتی کار فروش انجام می دهند؛ ولی این فروش انواع مختلفی میتواند داشته باشد که در ادامه بیشتر به این موضوع و به توصیف انواع مدل فروشگاه اینترنتی قابل طراحی میپردازیم.

قبل از شروع طراحی یک وب سایت، نیازهای وب سایت خود را مشخص کنید: آیا یک گالری عکس طراحی می‌کنید؟ چند وقت یک بار می‌خواهید سایت را به روز کنید؟ آیا به فرم تماس نیاز دارید؟ بر اساس این موارد سازنده وب سایتی را انتخاب کنید که می‌تواند به شما در دستیابی موثر به آن اهداف کمک کند.

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی سایت هستند. به خاطر داشته باشید که تصورات نادرست زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد.

آیا بعد از یک سال نیز شرکت وب رمز تعهدی برای پشتیبانی سایت دارد؟

بنابراین به جای داشتن نسخه دسکتاپ، تبلت و موبایل، نسخه‌های ۱۰۸۰ پیکسلی، ۷۶۸ پیکسلی و ۴۸۰ پیکسلی را خواهید داشت. این حالت انعطاف‌پذیری بیشتری را در هنگام طراحی و تجربه بهتری هنگام نمایش ارائه می‌دهد.

منلع امکان ورود با شماره موبایل برای فروشگاه های آنلاین یک مزیت فوق العاده خواهد بود.

در این‌جا قصد داریم علت این تفاوت را توضیح دهیم اما در اینجا کلیک کنید نهایت انتخاب را بر عهده شما می‌گذاریم. لازم به ذکر است در طراحی سایت کیفیت پشتیبانی به اندازه کیفیت انجام پروژه منلع و حتی بیشتر اهمیت دارد و پشتیبانی خوب تنها توسط شرکت های با تجربه و سابقه بدرستی انجام می‌شود.

در صورت نیاز کارفرما، پشتیبانی سایت قابل تمدید است. خدمات پشتسیانی سایت وردپرس در قالب ۴ پلن ارائه می‌گردد.

بله، بعد از ساخت سایت فروشگاهی توسط آکادمی شادمان به صورت مستقیم پشتیبانی میشوید تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کسب و کار آنلاین تان یا توسعه فروشگاه اینترنتی بتوانیم صمیمانه همراهیتان کنیم.

این امکان به شما اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش شما خواهد داد.

در حال حاضر سایت‌های فروشگاهی زیادی راه‌اندازی شده است و اکثر این سایت‌ها با وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس پیاده سازی کلیک کنید شده‌اند.

Report this wiki page