بهترین استراتژی برای طراحی وب سایت - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

در طراحی وب تطبیقی یا اداپتیو، طراح وب‌سایت چندین قالب را بر اساس اندازه‌های مختلف صفحه‌های نمایش طراحی و بارگذاری می‌کند.

پیشنهاد وبزی: برای اینکه بدانید لایت باکس چیست و چگونه می‌توانید یک لایت باکس حرفه‌ای طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «لایت باکس در طراحی وب چیست؟» را در وبلاگ وبزی بخوانید.

در این جا یک سوال پیش می آید که اگر استفاده از وردپرس رایگان می باشد چرا باید برای طراحی آن هزینه پرداخت نمود و قیمت طراحی سایت با وردپرس چند است؟ جدول های بالا برای سئو – قیمت طراحی سایت با وردپرس و هزینه راه اندازی سایت را ببینید.

از شکل و شمایل متون وب‌سایت خود چه انتظاری دارید؟ احتمالا می‌خواهید که فوق‌العاده باشد و هویت برند شما را منعکس کند.

نکته: اگر با وبزی وب‌سایت خود را طراحی کنید، نیازی به کدنویسی ندارید و محتواهای جاسازی‌شده نیز به‌خوبی با صفحۀ موبایل سازگار می‌شوند.

مثلا برخی از وب‌سایت‌ها، لینک‌های ناوبری را به پایین صفحه منتقل کرده و در قالب یک منوی افقی چسبیده نمایش می‌دهند.

امکان عضویت و ورود توسط ایمیل امکان عضویت و ورود با گوگل امکان عضویت و ورود پیامکی با قابلیت ارسال کد تایید به شماره همراه امکان تغییر نقش کاربران به مدیر کل، مدیر فروشگاه، ویرایشگر مقالات، نویسنده مقالات امکان ارسال ایمیل جهت فراموشی رمز ورود امکان مشاهده پروفایل بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده سفارش‌های ثبت شده در حساب کاربری امکان مشاهده فایل‌های دانلودی محصولات دانلود در حساب کاربری امکان مشاهده پلن‌های عضویت ویژه در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان مشاهده بخش پشتیبانی در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان درج، مشاهده و ویرایش آدرس کاربر در بخش حساب کاربری امکان خروج از حساب کاربری امکان مشاهده دوره‌های دانلودی خریداری شده در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت تنظیمات و دسترسی‌های مدیر وبسایت

گوگل آنالیتیکس یک ابزار شناخته شده برای بررسی عملکرد وب سایتتان است که می‌تواند به شما دیدگاهی از رفتار کاربران روی سایتتان ارائه دهد.

چطور میتوانیم کمکتان کنیم؟ میتوانید وقت مشاوره رزرو کنید تا ما با شما تماس بگیریم و یا وبسایتتان را برای آنالیز به ما بسپارید…

مثلا متن «قبلا رای خود را ثبت کرده‌اید» را به «شما قبلا امتیاز داده‌اید» تغییر می‌دهید) امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط سایت منبع کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند) سیستم و ابزار سئو و بهینه‌سازی وب سایت

آیا وب سایت‌های طراحی شده امکان توسعه یا چند زبانه بودن را دارند ؟ ۱۰۰ درصد بله، کلیه پکیج‌های ارائه شده در قیمت طراحی سایت، امکان اضافه شدن بی نهایت زبان و امکانات را دارا می‌باشند.

نیاز نیست نگران آپدیت‌های کوچک وردپرس باشید چرا که احتمالا تغییرات کوچک و برطرف کردن ایرادات جزیی هستند که خیلی تاثیری به روی عملکرد سایت شما نخواهند داشت.

چون ممکن است با کوچک‌شدن صفحۀ نمایش، اندازۀ عناصر تغییر این سایت کند.

وردپرس به روی یک وب سرور نصب می‌شود. شما می‌توانید خودتان تنظیمات وب سرور و نصب وردپرس را انجام این سایت دهید که اغلب کار پیچیده و پردردسری برایتان خواهد بود، سایت منبع به همین دلیل است که اغلب افراد ترجیح می‌دهند این کار توسط ارائه دهندگان خدمات هاستینگ و وب‌سایت انجام شود تا بی‌نقص بودن آن تضمین شود.

Report this wiki page